Onderzoeksproducten info Bestellingen en Leveringen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, om via onze website te bestellen heeft u geen account nodig. Wel is het handig om een profiel aan te maken, zodat u uw bestelling later kunt aanpassen en u uw gegevens maar één keer hoeft in te vullen.

WELKE VERZENDMETHODEN BIEDT U?

Wij verzenden al onze producten via DHL EXPRESS & UPS SAVER

HOE LANG DUURT HET OM MIJN BESTELLING TE ONTVANGEN?

Via de track en trace service van de betreffende koerier kunt u de bezorging van de bestellingen volgen. Bestellingen binnen de EU zijn binnen 2 dagen binnen.

HOE BESTEL IK DE PRODUCTEN?

Plaats uw bestelling via de website. Via Whatsapp of andere manieren is dit niet mogelijk.

Als u nog vragen heeft, kunt u ons gewoon mailen.

NAAR WAAR VERZENDEN U DE BESTELLINGEN?

Wij verzenden onze producten momenteel alleen binnen Nederland

Voor verzending buiten Nederland kunt u een verzoek indienen via onze Contact pagina.

Alle producten zijn legaal in het land van waaruit we ze verzenden. De klant moet de juridische status van het/de product(en) in het land van bestemming controleren voordat hij een bestelling plaatst.

Product(en) moeten legaal zijn in het land van bestemming. De klant is verantwoordelijk voor de legaliteit van het/de product(en) in het land van bestemming.

PROBLEMEN MET BESTELLEN OP DE WEBSITE

Verwijder de cookies van uw internetbrowser en probeer het opnieuw

KAN IK DE PRODUCTEN OOK OPHALEN

Nee

WAT IS DE MINIMUMLEEFTIJD OM TE BESTELLEN

Je bent ouder dan 18 jaar.

PROBLEMEN MET BESTELLEN OP DE WEBSITE

Verwijder de cookies van uw internetbrowser en probeer het opnieuw

GEEN BEVESTIGINGS-E-MAIL ONTVANGEN?

Heeft u meer dan 1 uur geleden besteld? Neem contact op met de klantenservice.

BESTELLING AANPASSEN

U kunt uw geplaatste bestelling niet meer aanpassen.

Wat kan je doen? Zolang uw artikel nog niet is verzonden, kunt u de bestelling annuleren in uw account.